پاسخ تهران به اتهام زنی نقش ایران در ترور ترامپ سخنگوی وزارت امورخارجه: آمریکا به برجام بازگردد؛ پاسخ متناسب خواهیم داد نماینده ایران در شورای امنیت: خروج یک جانبه آمریکا از برجام به زیان همه بود+فیلم جزئیات تازه از مذاکرات میان گروه‌های فلسطینی حماس و فتح به میزبانی چین مراسم عزاداری شام غریبان در حسینیه امام خمینی(ره) با حضور رهبر معظم انقلاب + فیلم و تصاویر ادعای اسرائیل درباره بازداشت سه صهیونیست به اتهام همکاری با ایران راهکار موقت چین و فیلیپین برای جلوگیری از جنگ گسترده | خط تماس میان رؤسای جمهور آتش‌سوزی گسترده در بغداد (۲۶ تیر ۱۴۰۳) رهبر انصارالله به عربستان هشدار داد ویدئو | روضه‌ عصر عاشورا به روایت آیت‌الله خامنه‌ای حضور سه میلیون پناهجوی افغان در پاکستان ممنوعیت ضبط نشست‌های امنیتی به دستور نتانیاهو آخرین اخبار از روند بررسی و پیشنهاد اعضای هیئت دولت چهاردهم (۲۶ تیر ۱۴۰۳) مراسم عزاداری شب عاشورا با حضور رهبر معظم انقلاب برگزار شد+تصاویر علت شنیده شدن صدای تیراندازی در حرم شاهچراغ شیراز چه بود؟ | وضعیت حرم آرام است+ فیلم (۲۵ تیر ۱۴۰۳) پزشکیان: نباید به نام امام حسین (ع) تابع هوای نفس و غرور و تکبر شویم‌ واکنش مهدی چمران به شایعه فساد پُست فروشی در شهرداری تهران ۸ ملوان ایرانی محبوس در زندان‌های قطر آزاد شدند (۲۵ تیر ۱۴۰۳) وقوع حادثه جدید دریایی در سواحل یمن (۲۵ تیر ۱۴۰۳) بشار اسد به درخواست دیدار اردوغان با او واکنش نشان داد
سرخط خبرها

امیرعبداللهیان: ایران در کنار سوریه خواهد ماند| فیصل مقداد: صهیونیست‌ها دنبال برهم‌زدن ثبات در منطقه هستند

  • کد خبر: ۱۱۱۹۲۱
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۳
امیرعبداللهیان: ایران در کنار سوریه خواهد ماند| فیصل مقداد: صهیونیست‌ها دنبال برهم‌زدن ثبات در منطقه هستند
در پی اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی و حمله به فرودگاه دمشق، وزیر امور خارجه در گفتگو با همتای سوری خود، تجاوز رژیم اسرائیل به جمهوری عربی سوریه را به شدت محکوم کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان طی گفتگو با همتای سوری خود، تجاوز رژیم اسرائیل به جمهوری عربی سوریه را به شدت محکوم نموده و تاکید کرد جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار دولت و ملت سوریه بوده و همچنان خواهد ماند.

وزیر امور خارجه  اظهار داشت، استمرار حملات رژیم متجاوز اسرائیل به  تاسیسات زیربنائی سوریه از جمله فرودگاه ها، بنادر و سایر مراکز مهم و حیاتی آن کشور، نه تنها نقض آشکار حاکمیت و تمامیت ارضی سوریه می‌باشد، بلکه برخلاف تمامی قوانین بین المللی، هنجار‌ها و اصول انسانی است.

 امیرعبداللهیان سکوت غیرقابل قبول کشور‌ها و جامعه جهانی، محافل و مجامع منطقه‌ای و بین المللی را تاسف برانگیز و آن را مایه شرم دانست.

فیصل مقداد وزیر امور خارجه سوریه در این گفتگوی تلفنی، ضمن تشکر از حمایت‌های ایران، بر ادامه مقاومت ملت سوریه در برابر اشغالگری و تجاوزات رژیم صهیونیستی تاکید و خاطرنشان کرد اینگونه اقدامات و تجاوزات  سراسیمه رژیم اسرائیل در منطقه، نشاندهنده ترس و ضعف رژیم اشغالگر صهیونیستی است. صهیونیست‌ها به دنبال برهم زدن آرامش و ثبات در منطقه هستند تا وضعیت ناپایدار و شکننده خود را مخفی کنند.

 وزیر امورخارجه سوریه افزود، حملات اسرائیل با هدف تقویت باقیمانده گروه‌های تروریستی از جمله داعش و جبهه النصره در  سوریه صورت می‌گیرد و البته راه به جایی نخواهد برد.

وی در پایان تاکید کرد، این گونه تجاوزات، عزم ملت و دولت سوریه در مقابله با اشغالگری و تروریسم را بیش از پیش تقویت خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->